Friday, March 11, 2005

Recomandari achizitii service

Cand mi-am cumparat primul aparat geometrie directie roti 3D  a durat ceva timp pana m-am decis, deoarece trebuia sa aleg un stand geometrie directie roti 3D de o calitate buna fiindca investitia era una mare si nu puteam risca sa investesc intr-un lucru o suma atat de mare si sa nu obtinem rezultatele dorite.

Trebuie sa cunoastem ca indiferent de producatorul de la care vom cumpara un aparat geometrie directie roti 3D pretul la care il vom cumpara va fi unul mare, deoarece un astfel de echipament nu este o simpla truse de scule.

Un aparat geometrie directie roti 3D este o investitie buna dar si foarte costisitoare, deoarece este un echipament mecanic cu un soft foarte bine pus la punct si care ne ajuta sa detectam toate erorile pe care le prezinta directia unei masini pentru a le regla in parametrii optimi.

De aceea este o alegere grea, cel putin asa a fost pentru mine, deoarece nu stiam exact ce sa aleg, si de unde sa fac pana la urma aceasta achizitie pentru a fi multumit, atat eu cat si clientii mei.

Am cautat si am cercetat piata aprope 2 saptamani, am ascultat diverse pareri si opinii, foarte multe persoane imi recomandau sa il iau la mana a doua, insa acest lucru nici nu se punea in discutie.
Intr-un final am gasit un magazin online de unde  mai achizitionasem anterior alte echipamente si truse pentru service si de care fusesem si foarte multumit.

Nu stiam ca pot gasi aici si aparate geometrie, insa intr- o seara am descoperit produsul nu am mai sta pe ganduri si l-am cumparat.


Va recomand sa vizitati site-ul aparat-geometrie.ro unde veti gasi foarte multe echipamente mecanice de care are nevoie un service auto, si de unde puteti cumpara cu incredere, deoarece produsele au fost cumparate si testate de mine persoanal, dar si de alte persoane care detin service-uri auto.

No comments: